(Informatie op deze pagina in engels alswel nederlands.)

Dear visitor

The International Holland Music Sessions changed its server environment on May 29, 2016, around 23.00 Amsterdam time.

If you used as address in your browser: hollandmusicsessions.com, then please try to use the following URL:

www.tihms.com

This (www.tihms.com) is the domain name we normally use.

If you used tihms.com as the internet address, and you still end up on this page, then something happens which is beyond our control:

Your ISP (Internet Service Provider), has not updated its Domain Name Server information yet, and uses its cache (a kind of memory), which results in addressing tihms.com to the wrong server, the one that you see now.

The time an ISP takes to update it's DNS references, varies from 5 minutes, to 48 hours (and somtetimes even longer), and we can do nothing about that.

The best solution is: have patience, and retry to reach tihms.com as above shown.

For advanced visitors:

If you work on a Mac, go to System Preferences, go to Internet, then Network, then advanced, and add the IP-address 8.8.8.8 to the network IP addresses. This is a Google IP address which resolves Domain Name Changes instantly, and has resolved tihms.com as we know.
Other computers (Windows) will also have such a feature.

Geachte bezoeker

The International Holland Music Sessions is verhuisd naar een nieuwe server-omgeving op zondag 29 mei 2016, om 23.00 uur.

Indien u in uw browser hollandmusicsessions.com heeft gebruikt, probeert u dan de volgende link:

www.tihms.com

Dit (www.tihms.com) is de domeinnaam die we normaal gesproken gebruiken.

Indien u tihms.com heeft ingegeven als internet adres, en u komt steeds weer op deze pagina terecht, dan gebeurt er iets waar wij geen controle over hebben.

Uw ISP (Internet Service Provider), heeft haar domeinnaam informatie nog niet op orde en gebruikt haar cache (een soort geheugen), wat tot gevolg heeft dat de domeinnaam tihms.com nog naar de verkeerde server, namelijk deze, wordt geleid.

Het tijdsinterval waarmee een Internet Service Provider de cache ververst, dus toetst aan de meest actuele DNS informatie, varieert van 5 minuten tot wel 48 uur. En soms nog langer.
Het vervelende is dat wij hier niets aan kunnen doen.

De beste oplossing is geduld, en na een tijdje opnieuw proberen of tihms.com werkt. (Voor advanced users, zie ook de opmerking in de engelse tekst hierboven.)